صحبت با وکیل الزام

Wiki Article

در برخی موارد سهل‌انگاری و تعلل در تصمیم‌گیری موجب ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود. حضور و راهنمایی‌های یک مشاوره حقوقی آنلاین و وکیل مجرب به احقاق حقوق شما کمک می‌کند.

منابع: برگرفته از قانون مدنی و قوانین و مقررات در امور قراردادها

این شرایط مورد معامله به مالک اصلی آن پس داده می شود و خریدار میتواند نسبت به مطالبه ثمن قرداداد اقدام نماید و ثمن خود را از فروشنده مطالبه نماید

اگر به شما اجازه انتقال ملک مورد اجاره را به دیگری داده باشند میشود بله ، در غیراینصورت خیر ( یعنی باید توی قراردادتون ذکر شده باشه )

مشکلات حوزه ملکی، علاوه بر موضوعات حقوقی، می‌تواند زمینه کیفری نیز داشته باشد. افرادی که با هدف سودجویی و کلاهبرداری، با انجام اقداماتی فریبنده و سوء استفاده از ناآگاهی افراد، رفتارهایی که جنبه مجرمانه داشته باشند را انجام داده و به نوعی به صورت غیر قانونی ملک مورد نظر را تصاحب کنند.

خواهان باتقدیم دادخواست ومدارک مستندی اظهار می دارد که یک قطعه زمین ازخوانده معامله کرده است و مقرر شد ثمن معامله راپرداخت کند ولی تاکنون پرداخت نکرده و چک های داده شده نیز برگشت خورده است وبا مراجعات مکرر و اظهار نامه رسمی نیز خوانده از پرداخت ثمن خودداری نموده است لذا با ارائه این دادخواست و ضمائم پیوستی از آن مقام محترم تقاضای صدور حکم به پرداخت ثمن معامله و ضرر وزیان وارده تا اجرای حکم را نموده است و همچنین اعلام نموده است که درصورت عدم پرداخت ثمن صدور حکم فسخ معامله مورد استدعا می باشد.

توصیه می کنیم در چنین شرایطی، تمام گزینه ها و جنبه های مختلف پرونده را بررسی کنید. یک وکیل ماهر و توانا، می تواند در این زمینه بسیار سودمند و مفید باشدد.

در موارد ذیل، خواهان در اجرای حکم الزام به تنظیم سند رسمی با مشکل مواجه خواهد شد:

وقتی که صحبت از دعاوی تصرف می شود؛ منظور این است ورود به سايت که تصرف مجدد اموال غیر منقول صورت گرفته و باید نسبت به این مسئله رسیدگی شود اما در مورد دعوای خلع ید، آن چه که بررسی می‌شود، خود ادعای مالک بودن فرد است.

ویدیو های داخل اینستاگرامتون عالی هستن. ممنون از اطلاعات رایگانی که در اختیار عموم قرارمیدین. بنده از کانادا شما را دنبال میکنم.

اگر در قراردادتون ذکر کرده باشید که در صورت پاس نشدن چک قرارداد خود به خود منفسخ میشود.

مشاور حقوقی املاک به شما کمک میکند که مسیر معامله شما عاری از هر گونه خطا باشد

برای انجام مشاوره حضوری و تخصصی در زمینه املاک و مستغلات فرم ذیل را به صورت دقیق تکمیل کنید و سپس روی منوی ارسال درخواست کلیک کنید و منتظر تماس همکاران ما ظرف مدت ۲ تا ۸ ساعت در اوقات اداری باشید.

همانطور که از موضوعات دعاوی ملکی ثبتی، پیدا است، عدم اجرای مقررات مربوط به اجرای اسناد ملکی، زمینه ساز بروز دعاوی ملکی ثبتی است.

Report this wiki page